
Effectieve internal audit communicatie – met Yoram Adriaanse
Auteur: Peter Hartog - Nicole de Groot
Beeld: Unsplash by Volodymyr Hryshchenko
1 min
Hoe maak je auditbevindingen écht effectief? Ofwel: delivering insights that drive action. Wat is de rol van communicatie binnen internal audit, juist nu nieuwe tools en technieken kansen bieden om scherper en strategischer te communiceren? Peter Hartog (IIA) en Nicole de Groot (Audit Magazine) gaan hierover in gesprek met Yoram Adriaanse (internal audit leader bij IKEA).
Een artikel aanleveren? Lees onze auteursinstructies.
Reacties (0)
Lees meer over dit onderwerp:
Koers op cultuur en langetermijnwaardecreatie
Jaap van Manen, voorzitter van de Monitoring Commissie en John Bendermacher, voorzitter van IIA Nederland, over de veranderingen in de Corporate Governance Code en de rol van de internal auditor.
Lees meerAl is de leugen nog zo snel...
Job Boersma, psycholoog, coach, trainer en spreker en onder andere gespecialiseerd in micro-expressies, over:ontdek de leugen en overtuig zonder weerstand.
Lees meer
Wilt u ook een reactie plaatsen?
Voor het plaatsen van een reactie vereisen wij dat u bent ingelogd. Heeft u nog geen account? Registreer u dan nu. Wilt u meer informatie over deze vereiste? Lees dan ons privacyreglement.