
Effectieve internal audit communicatie – met Yoram Adriaanse
Hoe maak je auditbevindingen écht effectief? Ofwel: delivering insights that drive action. Wat is de rol van communicatie binnen internal audit, juist nu nieuwe tools en technieken kansen bieden om scherper en strategischer te communiceren? Peter Hartog (IIA) en Nicole de Groot (Audit Magazine) gaan hierover in gesprek met Yoram Adriaanse (internal audit leader bij IKEA).
Reacties (0)
Lees meer over dit onderwerp:
“Transparantie is niet moeilijk”
Voormalig tropenarts en bedrijfsarts André Veneman geeft sturing aan de duurzaamheidsstrategie bij AkzoNobel. Een gesprek over transparantie, integraal denken, geïntegreerd rapporteren en externe stakeholders.
Lees meerBalanceren tussen verwachtingen en verlangen
Van auditors mag – nee: moet – maximale openheid en duidelijkheid worden verwacht als ze communiceren over hun werk. Zo’n uitspraak oogt moreel verheven maar is een pragmatisch perspectief en hier passender dan een principiële positiekeuze, omdat vreugdevolle verwachtingen ten aanzien van transparantie anders doorslaan in een verdwaasd verlangen. Het klinkt eigenlijk heel logisch. Auditing […]
Lees meer
Wilt u ook een reactie plaatsen?
Voor het plaatsen van een reactie vereisen wij dat u bent ingelogd. Heeft u nog geen account? Registreer u dan nu. Wilt u meer informatie over deze vereiste? Lees dan ons privacyreglement.